Första september

Halloj!
Förlåt för dålig bloggning under de senaste dagarna, har inte haft något att skriva om. Lite tråkigt om jag skriver typ "idag var jag i skolan och nu äter jag en banan", nästan bättre utan några inlägg då, hihi. Menmen, idag så var jag och red och va med helena. Och eftersom det har varit ett sånt typiskt höstväder så har vi varit i våran onepieces och myst innomhus ^^ Känns lite som om jag kommer att få en förkylning snart också, har haft ont i halsen under några dagar veckan plus att jag har blivit snuvig och hostig. Aja, får hoppas att inte bli sjuk, har inte råd att bli sjuk nu! 
Vill också ta tillfället att gratta min lille kissekatt idag, nu är han en liten sexåring! Och ja, han har blivit bortskämd med en massa godis och lyxmat, haha... Lille tjockisen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0