No spoon in my milky way


Jag håller på att döööö! 
Har en massa läxor nu, har redovisning på torsdag + en so text inlämning då, döda mig snälla. Håller på med so-texten nu, dö tråkigt. Behövde ta en liten paus, hehe. Ska försöka bli klar med den idag, så jag slipper bry mig imorrn. 
Men hej! Ska försöka vara lite positiv nu, ska äta kladdkaka ikväll, hehe :))) 
Btw. vad tycker ni om den nya designen, försökte mig på att göra eget nu. Lyckades rätt så bra om jag får säga det. Ska fixa lite typsnitt nu så att det blir ännu lite finare :)
 

Det kommer inte komma något inlägg om portugal idag, är inne på fel data där jag inte har bilderna...


Kommentarer
DIYS - do it yourself sweetie

Åh va söt blogg du har! :) <3

åh va vacker bild! :D

2012-09-18 @ 19:27:52
URL: http://diys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0