Im falling for your eyes but they dont know me yet

Halloj!

Först och främst vill jag bara säga HEJ! Kom hem från Portugal igår, och gud vad härligt det var där, saknar det redan. Jag har även knäppt hundratals bilder som jag längtar med att få dela med mig, så dom ska upp på datan någon dag i veckan, sen måste jag rensa lite och sen måste vissa redigeras, sen lägger jag upp bilder. Tänker lägga upp dag för dag, typ skriva vad jag gjorde den dagen och sen lägga upp bilder som jag tog den dagen. Sounds good? 
 
Idag så var det ju iallafall tillbaka till skolan, lite trist känns det ju, har fått en massa läxor slängda över mig. Men det var kul att träffa mina fina vänner :) Efter skolan idag så kom Saga och Helena hem till mig, vi pluggade lite och hade almänt kul.
Ni får nöja er med weheartit så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0