Onsdag den 9/5

Fantasifulla rubriker jag kommer på va...?

Hejhej! Kom hem från skolan för ett tag sen, har ätit lite mellis och så. Hade so prov idag, tror att det gick rätt så bra. Jag hade pluggat rätt så mycket så det kändes bra!
Skulle egentligen joggat med Freja efter skolan idag, men hon hade ont i huvudet så vi skippade det. Puh! Haha, nej men lite skönt är det med min kassa kondis, den måste jag jobba lite på tror jag!
Hela nästa vecka är jag i spanien så jag missar lite i skolan, fast bara 2 dagar eftersom en dag så har vi en slags schemabrytande dag och på torsdag och fredag är det ju kristihimmels färd. Så jag missar inte så mycket, vilket är skönt! Men idag ska jag ändå plugga lite matte och no.



Kommentarer
helena

nej, på tisdag e det operation dagsverke och på tor-fre är det kristihimmelsfärd. Inte schemabrytande dag:PPP

2012-05-10 @ 15:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0