Lördagen den 26/5

Vaknade till lite snabbt vill 06.00 imorrse och bah: Jag måste gå upp om en timme, döööö! Men sen kom jag på, det är lördag! Typ världens bästa känsla. Fast jag måste gå upp tidigt på lördagar ändå, ska till stallet men det är mycket roligare att vakna och rida än att vakna och gå till skolan.
Har dressyr på ridningen idag, hoppas på Arabella eller Symfonie. Vi kanske rider ut också, hoppas!
Efter ridningen ska jag kanske till min kusin m familj, dom ska ha en liten fest typ. Fast jag vet inte, det blir typ bara en massa vuxna där (min kusin är bara med min storebror, dom är jämngamla) så jag får väl sitta på en soffa och hålla på med min mobil. Haha. Tror nog att jag stannar hemma ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0