Lite update efter soliga spanien

Hello!
Kom hem från spanien igår, planet landade i sverige ca 10.40. Förlåt för att jag inte bloggade men jag hade faktist inte lust att sitta vid datan (har nog aldrig skrivit dom där orden förut) så förlåt :P
Men iaf, orkar inte gå in på detalj va vid gjorde, men vi badade, solade (inte så mycket enligt mina föräldrar eftersom jag inte hade fått någon färg alls, haha tack? :P), shoppade, skrattade mycket osv. Super härlig vecka! Synd att den tog slut så snabbt, kanske kommer bilder sen.
Idag är det skola, är verkligen otaggad. Har lite ont i magen (har haft det sen i lördags), eller nej, just nu har jag inte det. Men det kommer och går, när det inte gör ont känns allt som vanligt, men när det gör ont kan det i värsta fall göra svinont så att jag typ måste lägga mig ner... Jag fick stanna hemma men jag har redan missat en hel del i skolan så det känns inte värt att missa något mer, har matte prov på torsdag, och har matte lektion idag och jag vill få så bra på provet som möjligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0