Jag vill dit palmerna bor, en kant vid nån pool, gå i sand utan skor, i ett land utav sol.

Hej!
Idag efter skolan va jag med Helena och Emma, vi åt chips, bullar och fotade en massa, mys! Tänkte ladda upp bilderna men det finns typ inget utrymme till minneskortet på den här datan, så det får kanske bli på när jag är på pappas data istället.
Så gryyymt skönt att det är fredag, fast veckan har gått snabbt. Verkligen. Fast det gör dom ju alltid. Tänk, det är bara en hel vecka, sen en vecka där vi är lediga på onsdagen och sen två dagar (som antagligen inte är vanliga skoldagar) och sen är det skolavslutning. AAAAAHHH!!!! Sjuan har gått fooort om man säger så. Men jag ska inte klaga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0