Godermorgon

Vaknade för typ en halvtimme sen, trodde att jag skulle vakna senare eftersom jag gick och la mig 01.00 (ja, det är sent för mig), men det är alltid nice att vakna tidigt ;)
Idag har jag inga planer, ska typ bara vara hemma och chilla. Inte helt fel det heller.
Btw. såg ni eurovision igår? Sverige vann!!! Haha, helt sjukt ju! När Loreen van i sverige tyckte jag att hennes låt ägde, men nu har dom spelat den på radion 24/7 så jag har tröttnat på den. Fail alla radiostationer... Jag tyckte iaf att Irland och Tyskland hade dom bästa bidragen! Ryssland var för söt och rolig så dom förtjänade också en vinst, och turkiet... frågade mig inte varför men jag gillade den låten. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0