5

1. Jordgubbar, rå fisk och vattenmellon påminner mig om sommar.
2. Jag har en grisrosa onepiece som har grisöron + fötter.
3. Jag har ett slags beroende av England och Irland, jag har bara varit i England, så jag vet inte vart Irland kommer ifrån men jag bara älskar dom två länderna och vill flytta till nåt av dom!
4. Min högerhand/handled är min "oturshand". Jag har stukat den, fått en spricka, brytit den och fått sy.
5. Jag gick på balett när jag var liten men slutade eftersom jag blev så ledsen när mina föräldrar lämnade mig där.



Kommentarer
adela

önskar dig en trevlig kväll!

2012-05-22 @ 19:57:20
URL: http://lifeinamsterdam.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0