Sommarlovet än så länge

Hej!♥ Jag har varit lite off, men ni får vara lite schyssta och förlåta mig. Jag ska inte ljuga, jag har suttit framför datan men min blogglust har inte varit på topp... Men iaf, än så länge har sommarlovet varit toppen!
Idag har jag varit hemma, och tagit fästingspruta. Nu behöver jag inte ta på typ 5 år, skönt. Fast jag är inte så spruträdd, faktiskt. Det sticker till men annars gör det inte ont. Hahaaha, vill ni veta världens pinsamaste sak som hände innan sprutan? Dom på vårdscentralen frågade efter mina fyra sista siffror. Och jag var där med min pappa och storebror, och ingen visste. Så jag fick ringa mamma (mamma vet allt!) som kunde dom direkt i huvudet. Hon som jobbade där trodde nog vi var en helt retarded familj. Fast det är vi ju! ;)
På tal om ingenting. HELENA SE HIT! Jag beställde glee igår, just wanted to mention dat :P Ingen mer avundsjuka inte :D
Ikväll ska vi fira min storebror som fyller år på lördag, fast på fredag åker han till england med sina kompisar för att gå på en konsert med bruce springsteen tror jag... Och på fredag åker min familj + helena och seglar i en vecka. AWESOME!
Förlåt, långt inlägg...
Åh juste! Jag har läst på flera bloggar att blogg.se har fått utseende och fått nya funktioner. Men inte för mig? Haha, diskriminering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0