Love will scare your makeup

Hej!
Imorse så blev jag väckt av min blöta kisse som tydligen hade bestämt sig för att ta en morgonpromenad i regnet? Haha, inte särskillt mysigt precis. Jag tycker faktsiskt att det är rätt så mysigt med regn. Efter en solig vecka så känns det bäst med regn, ibland kan jag bli på skitdåligt humör när det är varmt och soligt ute, har ingen aning varför.
Men iaf, efter skolan så drog helena, emma och saga hem till mig. På vägen hem så köpte vi lite corny big, och jag köpte en munk också, höhö. Så gick det med att vara nyttig. Men vi har kollat på en massa klipp på yt och en massa annat flum...
Dom gick hem för inte så länge sen så ikväll ska jag bara chilla. Har ju ridning imorrn :) Väljer först, wiho! Ska välja Arabella då, det kommer nog bli sista gången jag rider henne på hela terminen eftersom jag är sist lektionen efter det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0