Dagens ridpass

Valde ju först, och Arabella gick inte med så jag valde Symfo igen!
Vi hade dressyr och övade på tempoväxlingar i alla tre gångarterna. I skritten lydde han och var jätte duktig. I traven var han jätte fin när vi skulle trava på snabbt, men när vi skulle ta korta steg slängde han mycket med huvudet och tryckte sig in mot mitten hela tiden. I galoppen började han bocka lite, hihi, vet inte om det var för att han var pigg eller sur. Och klantiga jag hamnade på något konstigt sätt med lillfingret (jag ramlade inte av, det var i sadeln jag hamnade på ett konstigt sätt) så jag har typ stukat lillfingret. Det gör ont och är lite svullet, hur sjutton lyckas man?
Men iaf, resten av lektionen var han jätte duktig. Fina pållen♥
Imorrn ska jag till stallet igen för att stå i caféterian, myspys :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0