Torsdagen den 19/7

Godmorgon! Så idag är det torsdag, jag behövde faktiskt kolla på kalendern för att vara helt säker. Är sjukt dålig på att komma ihåg vilken dag det är när jag är ledig. Haha, men jag tror nog inte att jag är ensam faktiskt! Idag ska jag nog ta ut kameran och fota lite, har ju världens bildbrist så det blir nog super. Senare idag vid 18 ska jag till gymmet. Har inte varit där under hela sommaren, så jag kommer nog att dö ganska rejält. Och jag är inte särskillt sugen... Haha, men träningslusten kommer förhoppningsvis tillbaka efter. För känslan man får efter man har gymmat är ju den bästa! Då ska jag och mamma belöna oss med äggmackor och glee. Haha.
När vi var på ett museum i london. Det var pisstråkigt så jag satt och höll på med min mobil hela tiden, hehe...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0