Mornin

Vaknade faktiskt tidigt idag, kvart över nio. Fast jag gick och la mig tidigt. Träningen tog alla krafter, hehe. Idag är planerna att typ bara vara hemma och kanske fota lite. Det är så kul, älskar det! Ska till afrika i vinter och då ska vi ta med den och köpa ett nytt objektiv. Åååh längtar!!
Föresten, förlåt för att jag aldrig svarar på komentarer. Nu på nya blogg.se kan man ju svara på komentarerna direkt, vilket är skönt. Ibland så svarar jag i ett inlägg men oftast kommer jag nog svara på den nya funktionen.
Och just det! Jag har fått ett par nya läsare, så vad tycker ni att jag ska blogga om? Mer vardag, ridning, foton? Det är bara att lämna en kommentar!
Hoppas ni stannar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0