I never knew what I wanted, 'til I looked into your eyes

Hejhej, tänkte ge er lite uppdatering i sommarvärmen. Det har varit väldigt varmt idag, fast himlen var helt vit och det var himla kvavt så det var kanske inte så mysigt när man tänker efter. 
Idag/igår har iaf spenderats med helena och saga. Igår åkte vi till biblan (hehe) sen kollade vi i några affärer, fast det ända jag fick med mig hem va godis... Sov hos helena sen, sen idag har vi sett på glee och gått ut och lunchat på en sushi bar. Fast jag gillar inte sushi så jag köpte kyckling med cashewnötter. Super gott kan jag bara säga. 
Idag kommer mammas kompis och hennes son, så måste väl vara lite social suck.  Men det blir nog lika mycket uppdatering som vanligt!
Är inne på datorn där jag inte har några bra bilder så ni får nöja er med we♥it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0