Listor

10 saker jag tycker om:
- Resa
- Bada
- Shoppa
- Oboy
- Äta
- Sova
- Fotografera
- Min familj
- Mina vänner
- Läsa
 
 9 saker jag tycker mindre om:
- Städa
- Gå upp tidigt.
- Lussebullar med russin i
- Mensvärk
- Falska personer
- Få vatten i näsan
- Surdegsbröd (med en pappa som bagare tar han hem mycket sånt bröd...)
- När man precis målat naglarna och man råkar stöta till nåt så det kletar ut sig
 
8 saker jag är rädd för:
- Höjder
- Flygande bollar som åker mot mig
- Läskiga ljud mitt i natten
- När kryp går på mig
- Att vara under vattnet, sen få slut på andan (får alltid panik när det händer)
- Att vara ute själv när det är mörkt
- Att få en sjukdom och dö ung
- Att min katt blir påkörd
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
- Flytta utomlands
- Resa jorden runt
- Gifta mig (lååångt, långt fram tills dess). 
- Bilda familj (ännu längre fram tills dess).
- Vara framgångsrik inom något.
- Äga en häst
- Få barnbarn
 
6 råsnygga män/killar:
- Killarna i One Direction
- Cory Monteith
- Harry Shum jr
- Ian Somerhalder
- Darren Criss
- Kevin Mchale
 
4 ord som beskriver mig:
- Glad
- Lat
- Envis
- Skum
 
3 saker jag ser fram emot:
- Att åka till afrika
- Att börja åttan (ja, lite faktiskt)
- Åka till Gotland
 
2 böcker jag tycker om:
- Hungerspelen (bara första boken)
- Nästan hemma
 
1 bra låt:
- Wings - Little mix. Den är en av mina favorit låtar just nu, man blir så glad av den :)
 
(tagen från felles.nu )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0