Im over the moon and I wont come down.

Ridningen.
 
Red idag, fick en söt och jätte fin valack Capitano utvald till mig. Det var första gången jag red honom, och vi hade markarbete utomhus. Han var jätte fin och mysig. Jätte härlig trav och galopp. Fast lite lat kanske eftersom han inte ville fatta galopp efter jag hade travhoppat ett hinder ;) Men det gör inget, jag gillar att rida hästar som är lite på latsidan mer än hästar som man knappt kan få stopp på. Så kort och gott. Han var jätte fin! 
 
Dagen.

Efter ridningen kom helena hem till mig. Vi såg på glee the concert movie, gjorde pankakor, tog en prommis och sen vanliga glee-avsnitt. Och väldigt mycket flumm ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0