Helg på landet

Igår när vi kom fram tog vi en liten promenad i omgivningen, har inte varit där på typ 2 år så det var mycket nytt. Sen mumsade vi på en massa kräftor, olika sorter också. Dom kinesiska var godast, lätt. Sen satt vi och pratade tills det blev kolsvart ute. 
Idag så åkte killarna (pappa, bror, kusin, kusins pappa) iväg och fiskade, och kom hem med en gädda och aborre. Vi fick hem gäddan, min katt är väldigt sugen på den om man säger så ;) 
Tjejerna (jag, mamma, moster) ägnade dagen åt att paddla kajak. Först så tänkte mamma ta en liten tur på min mosters kajak eftersom hon bara har den. Och jag skulle ta en liten tur vid strandkanten eftersom mamma inte ville släppa mig längre bort eftersom hon trodde att jag inte skulle hinna hoppa av kajaken om jag välte och då skulle hon inte hinna komma och rädda mig. Tack för förtroendet mamma... Men sen kom deras granne och sa att vi kunde låna hennes kajak. Så jag och mamma tog oss en liten tur. Haha, ni skulle vart där och hört mig skrika för varje gång jag vinglade. Det var skit läskigt, men fortfarande kul. Fick ont i armarna också, hehe... Sen tog min moster och mamma en tur medans jag låg på bryggan och läste. 
Kom hem runt åtta, är ganska så trött så jag ska nog lägga mig tidigt ikväll. Har satt en tidigt alarm imorrn för att vänja mig till tidiga skolmornar. På onsdag gäller det ju!
Har inga bilder alls nu, har inte orkat/hunnit gå ut och fota. Så ni får nöja er med dåliga och gamla mobilbilder.


Kommentarer
Helena

Fin bild!!!!!!!!!

Svar: Tack :)
Lisa

2012-08-19 @ 23:17:42
URL: http://nogg.se/truegleek


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0