Åttan

Såå, började ju åttan idag. Det var kul att träffa några människor som jag knappt sett under sommarlovet. Men det var inte så kul att träffa mina lärare. Vi fick även scheman och fick reda på lite information och så. Är rätt så nöjd med schemat, fler sovmornar än det va i sjuan men längre dagar... Aja, det verkar rätt så nice ändå! 
Får ju betyg nu i åttan också. Usch, det käns pissläskigt. Som om jag kommer få F i alla ämnen typ... Men förhoppningsvis får jag inte det ;) 
Haha, så sant. Så att sammanfatta detta skumma inlägg: Jag tänker satsa på skolan så jag slipper jobba på mcdonalds!


Kommentarer
Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment
- 
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-23 @ 21:15:50
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lliisass

Vardag - Häst - Foto

RSS 2.0